SKUPINSKE VADBE

ZA VSE GENERACIJE

URNIK

Opisi vadb:


REHIIT

PRIDRUŽITE se REHIIT vadbi, ki bo poskrbela za hitro izgubo nakopičenih kilogramov, dvig energije in metabolizma in okrepitev telesa. Poslovite se od bolečin in z lahkoto premagujte vsakodnevne izzive. Vstopite v dan nasmejani in polni energije.

HIIT VADBA (High Intensity Interval Training) je vrsta aerobne aktivnosti v intervalih. Gibalne vaje se izvajajo z visoko hitrostjo, močjo, eksplozivnostjo, sledi pa jim krajši interval počitka ali interval z nizko aktivnostjo (priprava na naslednjo vajo, hoja, počasni tempo,…) Intervalni trening lahko vključimo v razne aktivnosti kot so; kolesarjenje, tek, skakanje s kolebnico, veslanje,…)

PREDNOSTI HIIT TRENINGA

  • Hitro intenzivni trening v kombinaciji z lastno težo in lažjimi bremeni.
  • Pestra struktura treningov.
  • Najboljše razmerje med porabljenim časom in končnim rezultatom.
  • Visoka poraba energije (kalorij).
  • Omogoča večji in učinkovitejši izkoristek kisika.
  • Izboljšuje kardio-vaskularni (srčno-žilni) sistem.
  • Izboljšuje anaerobno in aerobno vzdržljivost.

BOOT CAMP

BOOT CAMP je funkcionalna vadba, ki je primerna za vse, ki želijo preoblikovati in okrepiti telo, povečati vzdržljivost in moč. Bremena (elastični trakovi, olimpijske palice, težke žoge, ročke, TRX- trakovi) se postopoma dodajajo glede na pripravljenost stranke. Pri vadbi je vključenih več mišičnih skupin hkrati, kar omogoča popoln razvoj funkcionalnih sposobnosti.

PREDNOSTI REBOOT VADBE:

  •  Vadba namenjena tako za začetnike, kot za rekreativce
  • Osvojene tehnike vaj z lastno telesno težo.
  • V nadaljevanju sledi učenje kompleksnejših gimnastičnih oblik.
  • Izguba maščob, pospeševanja metabolizma.
  • Izvajanje vaj s lažjimi, srednjimi in težjimi bremeni ter pripomočki.
  • Zahtevnejše oblike več sklepnih akcij.
  • Učenje kompleksnejših vaj z bremeni.
  • DOBRA IN POZITIVNA ENERGIJA.

PILATES

Pilates je vadba, ki bo zagotovo poskrbela za vaše telo in um. Z rednim izvajanjem pilatesa izboljšamo moč osrednjih mišičnih skupin, hkrati pa izboljšujemo splošno gibljivost in telesno držo. Med samo vadbo pa je velik poudarek tudi na dihanju in natančnem izvajanju gibanja.

POZITIVNE LASTNOSTI PILATESA

  • Izboljšuje prožnost vašega telesa
  • Krepi mišice in skrbi za stabilizacijo in simetrijo telesa
  • Osredotočena miselna pozornost
  • Uspešno obvladovanje stresa
  • Pravilna drža in oblika telesa.

Pri pilatesu se lahko uporabljajo tudi OBROČI in ŽOGE. S povečevanjem moči stabilizatorjev z zadrževanjem pravilne telesne drže in pravilnim dihanjem krepimo celotno telo na edinstven način. Vadbo vodi usposobljena inštruktorica, ki bo zagotovo poskrbela, da boste začutili mišice za katere niste vedeli, da obstajajo. Vadba je primerna tudi za ženske, ki imajo težave z inkontinenco in mamice po porodu, ki morajo okrepiti mišice medeničnega dna.


LADY BOOT

LADY BOOT je oblika vadbe, ki je primerna za vsako pripadnico ženskega spola, ki si želi preoblikovati in okrepiti telo, ohraniti vzdržljivost, izboljšati imunski sistem ter predvsem lažje in BREZ bolečin opravljati dnevna opravila.

POSPEŠITE METABILIZEM, POKURITE ODVEČNO MAŠČOBO, OČVRSTITE ZADNJICO IN OBLIKUJTE STEGNA IN TREBUH!

PREDNOSTI LADY VADBE:

  • Vadba namenjena samo za žensko populacijo.
  • Poudarek na vajah z lastno telesno težo (sklece, počepi, trebušnjaki, poskoki, tek ipd.) .
  • Učenje enostavnejših oblik vaj z lastno telesno težo.
  • Učenje in izvedba lažjih nalog z bremeni in pripomočki (elastike, manjše uteži, kettlebelli, stepi..).
  • Enostavnejše oblike več sklepnih akcij.
  • DOBRA IN POZITIVNA ENERGIJA

SENIOR

Vadba Senior je vadba, namenjena vsem tistim, ki želite ostati vitalni tudi v poznih srednjih letih. Je edinstvena ura sproščenosti in gibanja, kjer so vaje prilagojene vašim mišicam hrbtenice, mišicam medeničnega dna in pravilne drže. Na vadbi prilagodimo cilje in dajemo poudarek na vaje, ki krepijo in ohranjajo strukture, ki skrbijo za kakovost vsakodnevnega bivanja.

Gibalna aktivnost za starejše je zelo pomembna, ker se z leti spreminja tudi okretnost in kordinacija, ki se v vsakodnevnem življenju pojavlja, kot igranje z vnuki, zahtevnejša hišna opravila, vstopanje in izstopanje na avtobus in še in še.

Redna Senior vadba z različnimi kordinacijskimi in razteznimi vajami tako podaljšuje samostojnost, zmanjša utrujenost, omili znake nekaterih kroničnih bolezni in izboljša delovanje imunskega sistema. Vadba je sestavljena iz ogrevalnega dela z lahkotnimi aerobnimi vajami in dinamičnim raztezanjem, sledijo vaje za določene motorične sposobnosti ( moč, ravnotežje, kordinacija,..) ter na koncu še raztezne vaje, ki sprostijo napetost mišic in izboljšujejo gibljivost sklepov.

V primeru kakršnih koli zdravstvenih omejitev ali težav se pred vadbo posvetujte s trenerjem, da vam med vadbo po potrebi svetuje drugačne vaje.