TEDEN ODPRTIH VRAT

BREZPLAČNI TRENINGI IN VADBE

RELIVOV TEDEN ODPRTIH VRAT


Pred nami je RELIVOV TEDEN ODPRTIH VRAT, ki bo potekal od 20.9 do 24.9.2021.

 

IZKORISTI:

  • BREZPLAČNI UVODNI TRENING V FITNESU ZA VSE NOVE STRANKE
  • BREZPLAČNI OBISK VADB

URNIK DOGAJANJA

 

Opisi vadb:


JUTRANJI BODY AND MIND

RADI ZAČNETE DAN S POZITIVNO ENERGIJO? VAM JE DAN VEDNO PREKRATEK IN OB KUPU OBVEZNOSTI NIMATE ČASA ZASE?

Vstopite v dan nasmejani in polni energije. PRIDRUŽITE se jutranji vadbi, ki bo poskrbela za hitro izgubo nakopičenih kilogramov, dvig energije in metabolizma in okrepitev telesa in duha. Poslovite se od bolečin in z lahkoto premagujte vsakodnevne izzive.

PREDNOSTI VADBE BODY AND MIND:

  • Na začetku vadbe je poudarek na hitro intenzivnem treningu.
  • Sledi umirjen del z izvedbo statičnih vaj, razgibavanjem in umirjanjem – z elementi pilatesa.
  • Poudarek na vajah z lastno telesno težo (sklece, počepi, trebušnjaki, poskoki, tek ipd.) .
  • Lažje naloge z bremeni in pripomočki (elastike, manjše uteži, kettlebelli, stepi..).
  • Izboljšuje anaerobno in aerobno vzdržljivost.
  • poskrbi za umiritev
  • DOBRA in POZITIVNA ENERGIJA .

FUKNCIONALNA VADBA:

FUKNCIONALNA VADBA je namenjena vzpostavitvi popolne funkcionalnosti telesa. Postanite močni, hitri, mobilni, agilni, vzdržljivi, energični in še več…. vse metode za doseg naštetih sposobnosti so smiselno združene v vadbene enote, ki jih strokovno in profesionalno povezuje naš izkušen trenerski kader.

Osnovni pripomočki vadbe so lastno telo, elastični trakovi, olimpijske palice, težke žoge, ročke, TRX-trakovi ipd. S pomočjo pripomočkov vključujemo veliko različnih mišičnih skupin hkrati, kar omogoča popoln razvoj funkcionalnih sposobnosti.

Vadba je primerna za vse tiste, ki bi želeli preoblikovati in okrepiti telo, povečati vzdržljivost in moč, se naučiti pravilnih tehnik izvedbe tudi kompleksnejših vaj s palico in podobno. Trener vaje prilagodi glede na fizično pripravljenost strank. 

PREDNOSTI FUNKCIONALNE VADBE:

  • Osvojene tehnike vaj z lastno telesno težo
  • Učenje kompleksnejših gimnastičnih oblik
  • Izvajanje vaj z srednjimi in težjimi bremeni ter pripomočki
  • Učenje kompleksnejših vaj z bremeni
  • Zahtevnejše oblike več sklepnih akcij

HIIT TRENING

HIIT VADBA (High Intensity Interval Training) je vrsta aerobne aktivnosti v intervalih. Gibalne vaje se izvajajo z visoko hitrostjo, močjo, eksplozivnostjo, sledi pa jim krajši interval počitka ali interval z nizko aktivnostjo (priprava na naslednjo vajo, hoja, počasni temo,…) Intervalni trening lahko vključimo v razne aktivnosti kot so; kolesarjenje, tek, skakanje s kolebnico, veslanje)

PREDNOSTI HIIT TRENINGA

  • Pestra struktura treninga
  • Najboljše razmerje med porabljenim časom in končnim rezultatom
  • Visoka poraba energije (kalorij)
  • Omogoča večji in učinkovitejši izkoristek kisika
  • Izboljšuje kardio-vaskularni (srčno-žilni) sistem
  • Izboljšuje anaerobno in aerobno vzdržljivost

BOOTCAMP LADY

BOOTCAMP LADY je oblika vadbe, ki je primerna za vsako pripadnico ženskega spola, ki si želi preoblikovati in okrepiti telo, ohraniti vzdržljivost, izboljšati imunski sistem in predvsem lažje in BREZ bolečin opravljati dnevna opravila. 

POSPEŠITE METABILIZEM, POKURITE ODVEČNO MAŠČOBO, OČVRSTITE ZADNJICO IN OBLIKUJTE STEGNA IN TREBUH!

PREDNOSTI BOOTCAMP LADY VADBE:

  • Vadba namenjena samo za žensko populacijo, ki se prilagaja zmožnostim posameznic.
  • Poudarek na vajah z lastno telesno težo (sklece, počepi, trebušnjaki, poskoki, tek ipd.) .
  • Učenje enostavnejših oblik vaj z lastno telesno težo.
  • Učenje tehnik vaj z bremeni.
  • Lažje naloge z bremeni in pripomočki (elastike, manjše uteži, kettlebelli, stepi..).
  • Enostavnejše oblike več sklepnih akcij.
  • DOBRA IN POZITIVNA ENERGIJA

Treningi so skupinski in potekajo v intervalih z vmesnimi odmori, saj je vadba visoko intenzivna


Pridružite se vadbi, pri kateri boste preoblikovale telo, poskrbele za svojo hrbtenico, povečale mobilnost prsnega koša in razbremenile ledveni del.

 

PREDNOSTI VADBE LADY

  • prvi del treninga je funkcionalni trening z lastno težo in manjšimi utežmi.
  • sledi mu mirnejši del s poudarkom na zdravi hrbtenici, mobilnosti prsnega dela in razbremenitvi ledvenega dela.
  • Poudarek na vajah z lastno telesno težo (sklece, počepi, trebušnjaki, poskoki, tek ipd.) .
  • Lažje naloge z bremeni in pripomočki (elastike, manjše uteži, kettlebelli, stepi..).
  • skrbi tudi za zdravo hrbtenico in je primeren za vse tiste, ki v službi sedijo ipd.
  • DOBRA in POZITIVNA ENERGIJA

PRIJAVI SE IN SI ZAGOTOVI TERMIN ZA BREZPLAČNI TRENING