Poskrbite za kvaliteten

gibalni razvoj vašega otroka!

Od 15 do 18 let


Meritve

Svetovanje o prehrani

Program vadbe

Spremljanje napredka

Podpora

Redna cena

200€

Akcijska cena

99€

na mesec

18+


Meritve

Svetovanje o prehrani

Program vadbe

Spremljanje napredka

Podpora

Redna cena

220€

Akcijska cena

119€

na mesec

CELOVIT PRISTOP ZA KONDICIJSKO PRIPRAVO IN DOSEGANJE REZULTATOV MLADIH ŠPORTNIKOV!

TRENING + PREHRANA + NAČIN RAZMIŠLJANJA = USPEH

TRENING

Vzporedno z razvojem hitrosti, dinamike, tehnike in taktike, igra ključno vlogo vsake športne panoge, kondicijska priprava. Kondicijska priprava je zaradi izredno visokega nivoja igre z leti postala predpogoj za doseganje vrhunskega rezultata.
Kondicijska priprava po definiciji igra ključno vlogo pri spreminjanju morfoloških, motoričnih in funkcionalnih dimenzij v smeri ustvarjanja kakovostne podlage za doseganje čim boljših rezultatov v zreli dobi.

Da je športnik v stanju, kjer je sposoben izvrševati športne naloge, mora imeti ustrezno raven vzdržljivosti (aerobne in anaerobne), moči (maksimalne, eksplozivne, hitrostne) in hitrosti (hitrostne reakcije, startne hitrosti, maksimalne hitrosti). Ustrezne ravni sposobnosti pa je mogoče doseči le s sistematičnim izvajanjem treninga kondicijske priprave.

Trening in pomembnost motoričnih sposobnosti prilagodimo posameznem športu. Pri npr. nogometu prevladujejo vzdržljivost (aerobna in anaerobna), hitrost (startna, spremembe smeri, frekvenca gibanja, reakcija), moč (eksplozivna in repetitivna) ter koordinacija in natančnosti.

Z dobro kondicijsko pripravljenostjo se lahko izognemo mnogim poškodbam oz. poskrbimo, da je po poškodbi kondicijska priprava vključena v proces rehabilitacije, ki se začne z zdravljenjem in traja vse do popolnega okrevanja in nadaljevanja športne aktivnosti. Sredstva služijo za pospreševanje okrevanja igralca ter pospešujejo regeneracijo.

KONDICIJSKA PRIPRAVA IN PREHRANA ŠPORTNIKA IGRA KLJUČNO VLOGO PRI DOSEGANJU REZULTATA!

PREHRANA

Skozi program kondicijske priprave mladih športnikov se pogovarjamo in svetujemo pri izbiri prehrane ter skrbimo za pogosto preventivno vadbo. Pogosto se pri mladih športnikih opaža napačna izbira hranil. Glede na športno panogo prilagodimo vnos hranil, saj je ta ključen za optimalno regeneracijo, izgradnjo mišic, prehrano sklepov in ovojnic, izboljšanje končnega rezultata in minimaliziranje možnosti poškodbe.

NAČIN RAZMIŠLJANJA

Zmagovalni način razmišljanja igra ključno vlogo v športu. Je tako imenovan x-faktor, ki določa naše uspehe, poraze in nas opredeljuje.
Vztrajnost nas ne glede na pretekle dogodke vodi naprej k cilju, četudi nas vsi ostali dejavniki zaostavlajo in zbijajo na tla. Pozitivno razmišljanje nam pomaga oblikovati najboljši možen pogled na še tako slabo situacijo in jo glede na okoliščine realno oceniti ter se nanjo odzvati. Prava mera ponižnosti nam omogoča, da ne podcenjujeo oz. precenjujemo svojih sposobnosti in se zavedamo, da se učimo in izpopolnjujemo skozi celo življenje. Ranljivost pa nam pomaga, da sprejmemo poraz in ga pretvorimo v kasnejši uspeh in okrepimo svojo odločnost, saj se ne moremo močno razviti, dokler ne priznamo področij, kjer smo šibki.

Za konec pa si pošteno odgovorimo na vprašanje: » Ali sem zadovoljen in sem storil vse kar sem lahko, da dosežem svoj cilj?«


Prijavi se ŠPORTNO AKADEMIJA!

Izpolni vsa polja in se prijavi! 

NAŠA EKIPA

25

Apr 18

Timotej

Nekdanji atlet in trener atletike, ki so ga poškodbe privedle do študija fizioterapije. Delo fizioterapevta opravlja z največjim veseljem in...
Preberi več

22

Mar 18

Jure

Rokometaš 1.A državne rokometne lige v klubu MRD Dobova in študent zadnjega letnika kineziologije.
Preberi več