Poškodba gležnja je ena izmed najbolj pogostih poškodb

Ne glede na to kakšen je tip poškodbe je pomembno, da poiščete ustrezen način, na katerega boste poškodbo oskrbeli. Bodisi ste si gleženj poškodovali med športno aktivnostjo v telovadnici ali ob padcu, pristopite k njegovem zdravljenju hitro in učinkovito.
V tokratnem prispevku bomo spoznali 15 preprostih nasvetov, s katerimi boste pripomogli k takojšnji in trajnostni ublažitvi poškodbe.

  • Vzemite protibolečinsko tableto: odvisno od tipa in resnosti poškodbe je priporočljivo, da neposredno po poškodbi posežete po tableti za preprečevanje bolečine. V začetku izberite tableto, ki ne bo premočna, razen, če vam jo je predpisal zdravnik.
  • Počitek: je ključnega pomena neposredno poškodbi in takrat, ko poškodba traja že nekaj tednov. Bodite pozorni tudi na to, da ne obremenjujete gležnja z dodatno težo in imejte nogo v dvignjenem položaju. S počitkom si boste okrepili moč in obenem poskrbeli za to, da poškodba ne napreduje.
  • Led: poškodbo gležnja pogosto spremlja oteklina. Med počitkom poskrbite, da na gleženj položite za 15-20 minut led vsako uro, dokler ne bo oteklina popustila.
  • Želite več takšnih člankov?

    Izpolni vsa polja in se prijavi na Relive svetuje ter tedensko prejemaj uporabne informacije.

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja