Kako do “mogočnega hrbta”?

Hrbet je sestavljen iz več mišic, največja med njimi pa je široka hrbtna mišica. Ta najbolj prispeva k širini, masi in gostoti hrbta. Druge večje hrbtne mišice so iztegovalke trupa oziroma erektorji, trapezasta mišica ter mala in velika rombasta mišica.

Hrbtne mišice imajo ogromno funkcij, med drugim pomikanje lopatic skupaj, gor in dol, vzravnava in nagib hrbtenice vstran, dvig in spuščanje glave, notranje obračanje ramenskega sklepa in priteg nadlahtnice k trupu. Pri treningu za hrbet je izjemno pomemben kinestetični čut – položaj telesa pri izvajanju vadbe. Hrbta ne vidimo, zato je še toliko bolj pomembno, da se pri izvajanju vadbe postavimo v pravilen položaj, da lahko kar najbolj obremenimo ciljne mišice. To najlažje storimo tako, da nas opazuje nekdo, ki je izkušen, ali pa se sami pred ogledalom postavimo v pravilni položaj in si zapomnimo občutek. Nato se v položaj postavljamo sami ali brez ogledala in se v celoti osredotočamo na priučeni občutek. Druga zelo pomembna naloga pa je vzpostavitev močne možgansko-mišične povezave, da trenirane mišice dobro občutimo. To sicer velja za vse mišice, še posebej tiste, ki jih ne vidimo. Samo dviganje bremena ni tako pomembno, pomembno je, da breme dvigamo s ciljnimi mišicami in da pri naporu dobro čutimo zategovanje mišic. Zato priporočam uporabo bremena, ki vam bo omogočilo izvedbo vaj tako, da boste čutili trenirano mišico pri celotni izvedbi. Za vse, ki želite, da vam pošljemo prvi BREZPLAČEN trening za popolno oblikovan hrbet, izpolnite spodnji obrazec in v nekaj minutah vam pošljemo povezavo do BREZPLAČNE vadbe na elektronski naslov.

Prejmi brezplačni prvi trening!

Izpolni vsa polja in prejmi brezplačni trening za hrbet!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja