Kako do lepo razvitih ramenskih mišic?

Lepo razvite ramenske mišice dajo telesu širino, kar nam avtomatično zoži obseg pasu in daje telesu videz atletske postave. Z bolj razvitimi ramenskimi mišicami je telo videti bolj atletsko tudi, če je okrog trebuha nekaj odvečne maščobe, ki širi pas. Tudi maščoba bo manj opazna.

Seveda ne gre pozabiti, da so ramenske mišice sestavljene iz treh delov: sprednjega, zadnjega in srednjega dela. Na treningu ramenskih mišic je treba izvajati vaje za vse tri dele. Seveda je treba trening prilagoditi glede na to, kako razvit je posamezni del oziroma kakšna je simetrija med posameznimi deli.Srednji del ramen je del, ki telesu daje širino in zoži pas. Poleg potiskov s klopi je pametno dodati kakšno izolacijsko vajo za srednji del ramen. Težko dosežemo, da bi imeli preširoka ramena (vsaj pri moškem), tako bojazni za ne simetrijo ni. Zadnji del ramen je najbolj zapostavljen del. Prvi razlog je, da osnovne vaje za ramena, kot je potisk, zadnjega dela ne vključijo dovolj, zato pa delujejo predvsem na sprednji in zadnji del, drugi razlog pa je ta, da zadnjega dela na sebi po navadi ne vidimo. Ker ni videti v ogledalu, se po navadi ne trenira dovolj dobro, saj posameznik ni dovolj motiviran. Velika napaka. Ne le zaradi videza, temveč tudi poškodb, ki se lahko zgodijo zaradi nesorazmernih mišic ramenskega obroča.Za vse, ki želite, da vam pošljemo prvi BREZPLAČEN trening za ramenske mišice, izpolnite spodnji obrazec in v nekaj minutah vam pošljemo povezavo do BREZPLAČNE vadbe na elektronski naslov.

Prejmi brezplačni prvi trening!

Izpolni vsa polja in prejmi brezplačni trening za ramenski obroč!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja