Kako do lepo oblikovane zadnjice?

Če deset žensk vprašate, kateri del telesa bi najraje oblikovale, jih bo devet odgovorilo: zadnjico! (In moški bodo njihovo odločitev soglasno podprli.) Toda kljub razširjenosti želje po lepo oblikovani zadnji plati je večina žensk ravno s tem delom telesa tudi najmanj zadovoljna. Kje torej tiči razlog, da se želja ne kaže v rezultatih? Najverjetneje v napačnem pristopu.

Če ste kljub trudu in vztrajnosti še vedno nezadovoljni z videzom svoje zadnjice, obstaja velika verjetnost, da vaš trening zanjo še vedno predstavlja nekaj neskončno dolgih serij na napravi za vadbo mišic odmikalk in izmeničnega dvigovanja nog leže na trebuhu. S tema vajama sicer ni nič narobe, vendar vseeno ne moreta biti temelj kakovostnega treninga zadnjice. Ta mora temeljiti na kompleksnejših vajah, ki kar najbolj spodbudijo mišice zadnjice. Dobra izbira bi bili prosti počepi in izpadni koraki, ki so temelj treninga spodnjega dela telesa in jih verjetno že izvajate med treningom nog.

Najprej še nekaj osnovnih napotkov. Če je vaš cilj zadnjico le oblikovati, vključite tovrsten trening v svoj program le enkrat na teden. Če je vaša zadnjica majhna in jo želite narediti polnejšo in okroglo, jo trenirajte vsak četrti ali peti dan, pri tem pa pazite, da mišice ne pretrenirate. Poslušajte svoje telo.

Za vse, ki želite, da vam pošljemo prvi BREZPLAČEN trening za popolno oblikovano zadnjico, izpolnite spodnji obrazec in v nekaj minutak vam pošljemo povezavo do BREZPLAČNE vadbe na elektronski naslov.

Prejmi brezplačni prvi trening!

Izpolni vsa polja in prejmi brezplačni trening za zadnjico!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja